A Mad Woman In The Middle Of The Night

angry-cat

I can’t sleep. I’m so mad right now that I can’t sleep. I just realized that my favourite top was left in Tropical Inn Hotel during the English Conference that I attended last Saturday. Grrr! I’ve been looking all over for it and just now it suddenly clicked that the last time (also my first time!) wearing it when I was in JB. Eiiiii! Marah kat sapa sebenarnye?? Diri sendiri tapi mainly marah kat Mr.Gonzales! Sebab dier yang kemas the whole thing. I didn’t help because I was in the conference. At 12 o’clock, I left the conference and went up to our level to help him carrying the luggage to check out. Salah sendiri sebab x double check and yakin je hubby dah kemas everything. Baju tu i letak dalam almari and obviously hubby x check. Huhu.. Sedih sebab baju tu first time pakai and soooo comfy! Geram btol!

So, as a result, terpaksa beli lagi sekali. Disebabkan geram yang teramat, beli la pulak 2 colours. Black and coffee. Saje je kan? Memang saje pon.

This is the one yang tertinggal kat JB.

This is the one yang tertinggal kat JB.

Ni pulak baju yang terbeli akibat kemarahan sebab yang hitam tadi tertinggal.

Ni pulak baju yang terbeli akibat kemarahan sebab yang hitam tadi tertinggal.

Hish! X pasal2 rugi lagi hundred lebih.. Kalau ikut hati yang sedikit jahat ni, nak je rasenye hack Maybank2u hubby sebab i still rasa dier yang salah. Tapi x jadi. Takpelah. He still has to pay, tapi esok baru claim depan2.

Okay. Now I feel much better. Off to bed now. Bye.

Leave a Reply

