POKOK

Pokok by Meet Uncle Hussin feat. Hazama

Tersesat malu bertanya
Tak tahu tak tahu ke mana
Terlalu banyak alasannya
Duk terdiam
Menyusur di kaki lima terlihat bayang wajah kelmarin
Tersentuh hati bagai luruh

[*]
Tanya sama pokok
Apa sebab goyang
Jawab angin yang goncang
Terbang burung terbang
Patah sayap diduga
Seandainya rebah kau masih ada

[**]
Terlalu mahu dan mahu terlupa apa yang belum
Terlalu banyak alasannya
Duduk terdiam
Tak mudah namun tak susah terserah atas pilihan
Tersentuh hati mula luruh

Ulang [*]

Nanana.. nananana..
Nanana.. nananana..
Nanana.. nananana.. na…

Kau masih ada ulang 2x
Kau masih adaaa… ooooooooo!

Ulang [**]

Tanya sama pokok…

Seminggu ni memang aku duduk padang, coz ada rehearsal untuk Sukan Sekolah. Technician asek play lagu ni jer. Memula dgr, dah tersangkut.

Tajuk dia yang seketul tu je dah buat aku pelik, POKOK??

This song is very figurative. Yes, it’s a heavy song. I like it.

Eh, NO! I don’t like Hazama, I just like song.

BETUL LAH!!

Okay, back to work.

Being the Sports Secretary makes me appreciate life and my beauty sleep more and more. Guh! Betapa takde life nye pegang jawatan ni. Smpai migraine you!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s